Iphone inlägg -Denna fräcka kvinna var på ...

img_3421 (MMS)

Iphone inlägg -Denna fräcka kvinna var på besök hos mig sedan torsdags. När man har setts varje dag i tre år och sedan bara ses tre gånger om året har det en tendens att bli lite smått hysteriskt. Men alldeles underbart! Så helgen bestod av balkonghäng, goda svalkande drycker och mycket prat. Man har rätt mycket att ta igen varje gång, så pratat har vi, non stop. Tror jag är tyst i några dagar så jag kan ladda om. Saknar mitt lilla frö redan. Hon är fin hon.


Kommentarer
Postat av: Lina

Fan vilken fräsig katt! Jasåååå. Saknar dig med! Vad fan. Jag och Albin kommer nog ner i sommar! BY FLYYYG VA. Puss!

2011-05-17 @ 14:35:10
URL: http://linaelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0