Glad Midsommar!

Hoppas alla får en riktigt festlig midsommar, så hoppas vi på sol ;)



Malmö

Hej hå!

Nu har några veckor gått sedan sist! Studenten blev lyckad med vänner, familj, grym flakrund och fina presenter! Efter det har C och jag varit i min sommarstuga i Oskarshamn i några dagar, varit i hans sommarstuga och nu är vi i Malmö. I torsdags var vi och kollade på en lägenhet, allt var fräscht och bra, toan däremot var väldigt speciell planerad, men vi struntar i det och om en stund ska vi ringa och intresseanmäla den, så håll tummarna för oss!

Dagen ska ägnas att springa på stan. C åkte precis iväg på en jobbintervju och jag ska börja fixa mig för en runda på stan, där jag ska springa in och flörta lite med butikschefer och hoppas på att få ett jobb! Har speciellt två affärer jag hopaps på! Sedan är det ju midsommar till helgen! Då kommer jag (kors i taket) ha en helhysterisk, blommig klänning från H&M som jag bara älskar! Midsommar firar vi här i Malmö, hos C kompis som även fyller år, så partaj blir det allt!

Nästa tisdag åker jag till Växjö, där ledigheten infinner sig i några dagar till. Sedan blir det att jobba på Bike i tre veckor och sedan flyttar vi hit! Det känns som om sommaren kommer att gå fort!

Ska försöka uppdatera lite oftare, så fort jag får dator till hands! Må gott!




RSS 2.0