Jacka till hösten?



Har lite problemas med vad man ska konsumera för jacka till hösten (har en jag är sugen på). Men var inne på style.com och försökte hitta lite insperation. Dom här outfitsen skulle inte jag tack nej till!

Burberry 07

← D&G, D&G*, Gareth Pugh




*
Helt klart favoriten i höst!

WESC introduction


För er som inte känner mig så är jag, jag kan nog säga, ett extremt fan av WESC. Har handlat av märket sedan jag var blott 13 år (idag är man fyllda 19). Jag vet inte vad det är med mig och WE, vi kommer alltid att ha ett speceillt förhållande. Vi zynkar så bra ihop, det är vi lixom. Jag har räknat ut att jag har spenderat ganska mycket på WE, inget jag ångrar, absolut inte, men lite galet.

Bara häromdagen var jag inne på WE på Kungsgatan 19 och råkade komma ut med en kasse, vilket faktiskt inte var meningen. Det blev de svarta siden shorsten jag spanat på hela våren, jag kände att det var dags! Sedan blev det ett par hörlurar, i gult, så läckra!

Så en och annan mening kommer jag säkerligen skriva om WE, like it or not, kalla mig material girl, med det är en stor del av mitt liv. punkt .

Här är det jag inhandlat so far i sommar:



Fast bruna!

Hittade tyvärr ingen bild på shortsen, men jag uppdaterar dom later!

http://www.junkyard.se/street/product.aspx?cid=0&bid=150&m=b

KAWASAKI


Jag ska hedra skorna Kawasaki i detta inlägg. Köpte dom i början av sommaren, och det är lätt en av det skönaste skorna jag någonsin haft min fötter i! Dom är snygga, dom är sköna och dom är billiga! Köper du ett par sådana, i promise, you wont get disappointed!

Finns i både svart och vitt, jag valde vitt. Bra att det är tygskor så man kan slänga in dom i tvättmaskinen!!



Hmm..


..det höll ju länge med att jag inte skulle sitta här och uggla. Men vaddå, packning gick ovanligt fort!!

Vad hände nu?


Jaha..lr? Nu har jag visst också en blogg, lite olustigt känns det. Men efter att ha funderat på att skaffa mig en sedan min kära vän gjorde det i höstas så var det väl kanske dags? Har lixom inte fått tummen ur va. Det var faktiskt min syster som fick mig att ta mig i kragen ( Natti, sitt inte och ler och ser allmänt nöjd ut). Men jag ska icke sticka under stolen med att jag inte läser bloggar varje dag, för det gör jag, en av mina dagsrutiner.

Men får inte för er att jag nu resten av sommaren ska sitta här och uggla, kanske någon enstaka gång, men inte många, nej nej. Det stora faktumet är just idag, gute-packningen. Och vad tillkommer till det? JO, vilka kläder? Hur många skor? Exakt hur många tjocktröjor, minst 5, måste ha alternativ! Men den stora frågan, HUR SKA ALLT FÅ PLATS? Men det är väl egentligen huvudfrågan varje gång jag ska packa. Ångesten ligger bakom krönet och hökar, ja det gör den.

Nehe, nu gick jag. Men varför inte njuta lite av resterande sommaren, i will!!

Hej nu.






RSS 2.0