Inom två veckor




Kommer jag att få reda på om jag får en tjänst hos Indiska. Var på en intervju
i morse som kändes bra, man jag ropar inte hej ännu! Men håll tummarna för mig! :)


Alot


Jag ville bara säga att det är mycket nu. Så som att blogg och ha lite roligt är inte en lika delaktig stund i vardagen längre. Jag jobbar nu heltid + pluggar. Mycket jobb - trött. Skitsvåra lektioner - tröttare.

Jag skriver när inspirationen infinner sig!



Tänk så beskymmerslöst livet var när man var så här liten. Här sitter Alle och jag med våra föräldrar uppe i ett fjäll i Vemdalen och fikar på en mossplätt. Ca 20 meter därifrån vandrar det några renar. Solen lyser och vi får käka smarriga mackor och dricka ur våra muggar med två öron. Tänk så bra man hade det då!

Jag längtar tillbaka till tiden då fjällvandring och 'namnmössor' var det som gällde!


913


dagar har gått sedan jag och C blev tillsammans! Vi började dagen med en
härlig frukost med fruktsallad och nybakta frallor från bageriet. Sedan har C sagt att jag ska vara färdig kl.1800 och för att citerar ' och se lite anständig ut'. Vet inte riktigt hur jag ska ta hans ordval. Som om jag
alltid såg icke anständig ut ;) Bara för det så får han välja kläder, som straff. För honom är det ett straff. För mig är det en bra plan, då han inte kommer kunna klaga! Smart.


Älskar dig ♥


Trött, tröttare, Qarro.


Jag ska börja träna nästa vecka. SÅ är det. Jag är trött hela tiden. Efter mina 8 h jobb så ska jag hem och plugga och jag har inte den energin nu. Jag vet att det kommer bli ändring om jag tränar.
När jag skulle börja plugga idag, hann jag inte sitta i 10 min så satte det stopp. jag förstod ingenting och mailade en plugg kompis och frågade om hjälp. Har släppt det för ikväll.

Johanna kommer hit om en stund. Hon ska sova här i natt. Hon börjar jobba vid 10 egentligen
fast imorgon börjar hon samtidigt som mig och vi hade ändå tänkt se film och sånt ikväll så det passade bra.

Tänkte göra lite fruktsallad bestående av apelsin, kiwi, äpple, mandel, hasselnötter och kokos.

Imorgon är det fredag - härligt! Trevlig helg i förväg!


Day and night


Jag längtar efter våren så himla mycket! Därav kommer det lite mer inspirationsbilder.
Det här jag kan tänkta mig ha. Day outfitten när man går på stan och sedan går man hem och svirar
om till night outfitten!


Seg i starten!

Gav inget riktigt hej då och inget välkomnande till det nya året. Men men. Ledigheten har varit ett faktum och jag har verkligen njutit. Jag har inte pluggat förrän igår och imorgon börjar jag jobba. Det blir en smygstart med 10-14 tider första veckan, vilket är nice! Vi bestämde oss att åka upp och fira nyår hos mamma. Vi var där nästan i en vecka och jag hann även träffa några gamla vapendragare! Det känns aldrig som om det vore kanske 3-6 månader sedan vi sågs. Det är det som skiljer sig från riktiga vänner och 'vänner'.

Vintern befann sig verkligen där uppe. Vartenda träd var vita av frost och det var över 20cm snö. Det var även i snitt -13 grader varje dag, vilket resulterade att jag var tvungen att köpa en ny vinterjacka för att inte frysa ihjäl. Ett köp som till en början var ett osäkert köp, som blev ett självklart köp!

Jag ger er lite bilder att njuta av!





RSS 2.0