Syster



Jo men visst bråkar vi en del, men när vi inte gör det har vi faktiskt riktigt kul ihop! Och nu när det lilla krypet flyttat till Uppsala och tror att hon är märkvärdig för det, då lär vi ju ses lite oftar - porr!
Ska dit nästa lördag och se ditt studenthem, skrämma den lilla flickan du bo med och se vad Nora går för!

Välkommen upp till denna delen av Sverige din gamla get!!♥




Plain White T's !



Det här är utan snack dagens låt, säkerligen veckan framöver också. Men vilken bra låt!

Slå upp den och ät den : Plain White T's - Hey there Delilah

Kreativa delen är igång!

Har varit lite nervig hela sommaren hur Linets och min masterplan ska gå, eftersom jag haft idétorka som rackarns! Men så träffade jag LInet igår och inspirationen kom till mig som ljuset för de döda. Så idag och igår har jag suttit och rivit ut inspirationsbilder och gjort två kollage, här har ni resultatet!




image47'

image48

Höstjacka -avbockad!

Så skönt, så skönt att redan har höstjackan(orna) färdiga! Har nog aldrig varit så tidig med det, då min beslutsångest brukar ta över! Sista dagen i Växjö gled jag in på mitt andra hem (Bike) och hittade en nyinkommen WESC jacka, och alla i affären visste att om Qarro inte går ut med den är det stora psykiska problem, och visst kom jag ut med den, lycklig som en lärka! Sedan har jag även köpt Sveas "skogsmulle jacka" som jag kallar den, i grått. så nu är jag redo för en höstig utflyckt med att grilla korv och dricka varm choklad!

Men gladast är jag ändå över min Monki jacka, som jag för övrigt velat köpa hela våren, som jag fick av min älskling, tack igen babe!  Så här ser den ut, jag har den dock i svart, vilket lyfter upp jackan mkt mer, då den inte ser så fancy ut i grått!


Ännu en hedring . .

Jag har gjort lite mer skorinköp i sommar, man kan ju inte låta bli när dom står där på hyllan och lockar en som godis för ett litet barn!! Köpte de här skorna, fast jag köpte bruna Kawasaki inte svarta, vilket är de bästa/snyggaste basskorna man kan ha, till i princip vilken stil du än ha, vardags till fest. Shoes is the real shit!
image40

Det var mysigt!

Midsommar med familjen har inte varit aktuellt de senaste åren, men i år vart det så. Det blev en härlig tradiotionell midsommar i sommarstugan.Vid lunchtiden kommer det bord o stolar från Nordström och Erlandsson och maten börjar rulla in! Det var mycket gott må jag säga och det var riktigt mysigt!

Jag var väldigt snäll denna dag.Jag satte mig på berget och gjorde midsommarkransar åt alla varelser som vi firade med, observera att det var 15 st. Det blev en riktigt svensk midsommar med kransar och regnet kom precis när maten var uppslukat, härligt härligt!


 

Gotland 2007

Vi var ju på Gotland, det var trevligt, det var blåsigt det var allmänt läckert. Vi som åkte var nästan de som åkte förra året. Detta året var lite bättre- vi hyrde stuga. Den var liten men ack så mysig. Lina och jag konstaterade att vi kommer nog, lr vi kommer aldrig, hamna på en festival. Jo, om vi får sova i något annat än tält. Det bara är så, jag är inte tält människan, jag vill verkligen på festival och köra hela kittet, men tältet bromsar mig.

Men trevligt hade vi, jo men visst. Det återstå att se om det blir en repris 2008!

 

Freakin' home!


Då var man tillbaka i stan då! Sommaren har gått fort, det har den. Men jag har ändå hunnit med en del må jag säga er. Jag måste börja med att berömma mig sjl. Jag har jobbat så mycket i sommar. Har aldrig jobbat så mycket, duktigt. Tre veckor tillbaka har jag jobbat på Bike For Fun i Växjö, skatebutik, där jag hoppar in när Bettan eller Lill Bettan vill ha semester. Det har varit så kul att jobbar där. Och det är alltid lika kul att ta tåget på morgonen mot Köpenhamn och gå på den årliga CHP Vison, det är en modemässa för er som inte vet. Där träffar man skönt folk och kikar på kläder inför nästa säsong och knyter kontakter, riktigt kul !

Så nu när man kommit in i butiksyrket, ja då är det dags föör skola. Men i och för sig, ska dock inte klaga. Linet och jag ska ju göra en kollektion fram till mitten av november, istället för att vara på någon vidrig praktikplats, tycker det känns ypperlig! Ska strax åla mig in till stan för att träffa den lilla varelsen (då hon har en kall fot, bara en)för att lägga upp ett schema för de kommande månaderna. Ska bli skitans kul!




RSS 2.0